Transformació Digital del Màrqueting Online i les Vendes

Noves tecnologies de Transformació Digital

A través de la transformació digital del màrqueting online i les vendes utilitzem noves tecnologies per a reestructurar els processos actuals i generar més valor al client final. La utilització d’aquestes noves tecnologies és una oportunitat única per a les empreses i permet situar al client al centre de la nostra estratègia.

Processos de Màrqueting Online i Vendes que podem millorar mitjançant la Transformació Digital

  • Captura de compres del client a l’E-commerce i enviament auromàtic cap al CRM i ERP
  • Monitorització de visites rebudes a la pàgina web, interacció amb el xat i enviament de contactes al CRM
  • Comunicació amb els nostres clients mitjançant el canal de Whatsapp
  • Comunicació amb els nostres clients mitjançant el correu electrònic integrat al CRM
  • Enviament de campanyes d’email màrqueting i recuperació de cistelles abandonades a l’e-commerce
  • Anàlisi de dades i seguiment de l’evolució del SEO
El cliente en el centro de nuestra estrategia

Com posar al client al centre de la nostra estratègia de Màrqueting Digital

Darrerament sentim parlar molt de la transformació digital en general, sobretot en les empreses perquè considerem que és una opció extraordinària per a que les tecnologies digitals ens ajudin a fer molt més rentable el nostre negoci.

A l’àrea de màrqueting online i vendes passa el mateix, si digitalitzem els processos els resultats que obtindrem passaran per millorar l’experiència dels usuaris a la nostra pàgina web. La idea és obtindre més beneficis mitjançant la implementació de tecnologia.

Per a transformar-nos digitalment hem de replantejar i redissenyar els processos actuals de comunicació amb els nostres clients. També és fonamental considerar la manera que tenim de treballar.

Es basa principalment en centrar-nos amb els nostres clients i generar-los una experiència única de compra. I utilitzar aquestes eines digitals per a valorar les interaccions que tenim amb els usuaris de la nostra web i amb els nostres clients.

Si posem als clients al centre de la nostra estratègia de màrqueting significa el poder ajudar-los aprofitant les millors eines digitals per a connectar amb ells de forma estratègica.

Per això, creem que la transformació digital del màrqueting online i les vendes no consisteix en comprar-te el millor software de digitalització. Es tracta d’implementar una nova metodologia, juntament amb les eines digitals, que serveixi per a millorar els processos interns de la nostra organització. I com a conseqüència, obtenir més avantatges competitius.

Com la transformació digital pot ajudar a augmentar les teves vendes

Pensem que és fonamental crear una adequada estratègia de vendes. Una bona combinació d’Arquitectura Web i un potent CRM per a controlar als teus clients permetran que el teu negoci incrementi les seves vendes.

Conèixer el preu de cost dels teus productes o serveis es fa indispensable per a que el teu negoci funcioni bé i prosperi. Si no coneixem al detall el preu dels nostres productes o serveis i utilitzem preus aproximats o sense calcular, no podrem obtenir una rendibilitat òptima per a que el nostre negoci prosperi.

como la transformacion digital puede ayudarte a aumentar tus ventas

Digitalitza't

La transformació canvia la mentalitat de les persones que formen part d’una organització. Fa que a partir d’aquell canvi, amb el seu afany de millora continua, sempre tinguin en compte les eines digitals per afrontar nous reptes.